Wohlhabende Anleger in Europa: Ein Überblick über ihre Anforderungen und Erwartungen

Phoenix Marketing International veranstaltet eine Webkonferenz, um wichtige Ergebnisse seiner Studie (2011) über wohlhabende und HNW-Investoren in Europa zu präsentieren

(ddp direct) Die Webkonferenz wird am 16. November 2011 von 11:00 Uhr bis 11:45 Uhr (GMT) durchgeführt. Die Konferenz richtet sich an Fachkräfte aus folgenden Bereichen: Marketing und Research, Werbung und Kommunikation, Vermögensverwaltung, Produktentwicklung und ähnliche Fachbereiche in Banken, Privatbanken, Unternehmen für Fonds- und Anlagenverwaltung sowie andere Institute, die vermögende Investoren als Kunden ansprechen.

Die Webkonferenz wird von David Martin Thompson geleitet, dem Geschäftsführer der Sparte Affluent Practice bei Phoenix Marketing International. Thompson, der bereits seit über 20 Jahren Marktforschungsstudien im Bereich des Vermögensmanagement leitet, wird dabei u.a. folgende Themen ansprechen:

Wohlhabende Investoren in Europa: Ein Überblick über ihre Investitionsanforderungen und Erwartungen

Mittwoch, 16. November 2011 — 11:00 bis 11:45 GMT

Kontaktieren Sie John Fedden telefonisch unter +44 (0) 1299 404 381 oder per E-Mail unter John.Fedden@phoenixmi.com, wenn Sie mehr Information zu dieser Webkonferenz erhalten oder sich anmelden möchten. Oder melden Sie sich online an:http://www.phoenixmi.com/gwmeu/.

Die Teilnehmer der Webkonferenz erhalten ein kostenloses Exemplar des Global Wealth Monitor Key Findings Report zum britischen Markt, im Wert von 5000 US-Dollar.

Kontakt von Phoenix Marketing International: David M. Thompson Geschäftsführer, Phoenix Affluent Practice david.thompson@phoenixmi.com Europäische Niederlassung Parkshot House 5 Kew Road Richmond Surrey TW9 2PR +44 (0) 208 334 8284

Kontakt von Phoenix Marketing International:
David M. Thompson
Geschäftsführer, Phoenix Affluent Practice
david.thompson@phoenixmi.com

Europäische Niederlassung
Parkshot House
5 Kew Road
Richmond
Surrey TW9 2PR
+44 (0) 208 334 8284

At Marketwire, we know communication.

For nearly three decades, we’ve played a pivotal role in connecting news makers and news consumers, and sharing information with audiences worldwide.

The media landscape continues to shift at a frenetic pace. Messages, conversations and digital content travel the globe at breakneck speed, and today’s real-time communications, enabled by social and mobile networks, require us to participate and respond with greater speed and agility than ever before. In an ever-changing world, Marketwires role remains as it has always been: To empower and advance communication.

As technology advances and society adapts, Marketwire evolves in tandem, and even sets the pace for better, more innovative communications. We continuously ask ourselves what is possible, and strive to provide smart solutions that help our clients improve their communication efforts and realize the best possible return on investment.

When it comes to communication, there is no one size fits all. But what is common to professionals across almost any discipline marketing, public relations, public affairs, advertising, investor relations, etc. is the need to engage and persuade audiences and measure success. Our expertise and insight help determine the best solution for our clients, and we take a customized approach to helping our clients surpass their goals. From Facebook to Factiva, and trade journals to Twitter, well connect you to the audiences and influencers that matter most. No matter where they are.

Today, its the conversation that matters; you need to reach the right audiences and create meaningful relationships that better your business and your brand.

Kontakt:
Marketwire
Marketwire Client Services
100 N. Sepulveda Boulevard, Suite 325
90245 El Segundo
intldesk@marketwire.com

http://www.marketwire.com